معاون برنامه‌ریزی و توسعه ایمپاسکو:

ایمپاسکو محدوده اکتشافی پلی متال حلب ۴ را به سرمایه‌گذار تحویل داد

ایمپاسکو محدوده اکتشافی پلی متال حلب ۴ را به سرمایه‌گذار تحویل داد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی از تحویل محدوده اکتشافی پلی متال حلب ۴ به سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

محمدرضا کریمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه و عضو هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: در ادامه واگذاری‌های سال جاری، محدوده اکتشافی حلب ۴ به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شامل شرکت صنایع و معادن البرز کاو ایرانیان، شرکت فولاد البرز ایرانیان و شرکت سیمان نائین تحویل داده شد.

وی افزود: بر اساس این قرارداد شرکت‌های نام برده در انجام سرمایه‌گذاری به منظور اجرای کلیه مراحل اکتشاف و اخذ مجوزهای قانونی لازم (گواهی کشف و پروانه بهره‌برداری)، اقدام خواهند کرد.

کریمی عنوان کرد: بر این اساس سرمایه‌گذار موظف است ظرف مدت ۳۰ ماه عملیات اکتشاف و اخذ گواهی کشف و پروانه بهره‌برداری به انجام برساند.

وی ادامه داد: پس از دریافت گواهی کشف و پروانه بهره‌برداری، متناسب با نتایج و خروجی‌های به دست آمده قرارداد بهره‌برداری (استخراج و فروش) میان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و سرمایه‌گذاری منعقد خواهد شد.

گفتنی است محدوده اکتشافی پلی متال حلب ۴ به مساحت ۱۶ کیلومتر مربع در ۱۲ کیلومتری جنوب غربی معدن سرب و روی انگوران و در استان زنجان واقع شده است.

نظر شما