عبور تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ از مرز ۲۴ میلیون تن

عبور تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ از مرز 24 میلیون تن

تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ داییمه نخست 1403، از مرز 24 میلیون و ششصدهزار تن عبور کرد. 10 شرکت بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان شهریور، حدود 24 میلیون و 671 هزار و 432 تن کنسانتره آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 23 میلیون و 405...

تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت‌های بزرگ داییمه نخست ۱۴۰۳، از مرز ۲۴ میلیون و ششصدهزار تن عبور کرد.

۱۰ شرکت بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان شهریور، حدود ۲۴ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۴۳۲ تن کنسانتره آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۳ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۹ تن بود که حاکی از افزایش بیش از ۵ درصدی تولید کنسانتره است.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۶ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۶۷۷ تن، «چادرملو» ۴ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۳۹۷ تن، «گهرزمین» ۴ میلیون و ۱۲ هزار و ۳۶۰ تن، «فولاد سنگان» ۲ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۹۴۲ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۲ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۷۵۸ تن، «مرکزی» یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۳۹۶ تن، «اپال پارسیان» یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۴۷۰ تن، «سناباد» یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۹۷ تن، «صبانور» ۸۳۲ هزار و ۳۳۳ تن و «جلال آباد» ۲۴۹ هزار و ۵۰۲ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

تولید بیش از ۱۳ میلیون تن سنگ آهن

شرکت‌های بزرگ معدنی طی ۶ ماهه نخست امسال، ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۴ تن سنگ آهن تولید کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۳ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۴۷ تن)، حدود یک درصد رشد نشان می‌دهد.

نظر شما