معرفی ۳ آلت‌کوینی که نهنگ‌ها برای کسب سود در ماه سپتامبر انتخاب کرده‌اند!

معرفی ۳ آلت‌کوینی که نهنگ‌ها برای کسب سود در ماه سپتامبر انتخاب کرده‌اند!

در ماه آگوست، شاهد افت قیمت‌ها در بازار کریپتو بودیم و ارزش بسیاری از دارایی‌های دیجیتال کاهش یافت. در چنین شرایطی، نهنگ‌ها نهایت استفاده را برده و شروع به انباشت برخی از آلت‌کوین‌ها با هدف کسب سود در ماه آینده کرده‌اند.

برای کسب سود در ماه سپتامبر، سه ارز دیجیتالی که توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده‌اند، عبارتند از؛ تون‌کوین (TON)، یونی‌سواپ (UNI) و لیدو (LDO).قیمت تون‌کوین پس از دستگیری پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، از ۲۴ آگوست تاکنون ۲۱ درصد کاهش یافته است. نهنگ‌های TON از این افت قیمت بهره برده و دارایی‌های خود را افزایش داده‌اند. داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند که میزان دارایی‌های انتقالی به آدرس این نهنگ‌ها تا ۳۰۷ درصد افزایش یافته است.

یونی‌سواپ نیز در ماه گذشته ۲۷ درصد از ارزش خود را از دست داده و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۵.۸ دلار معامله می‌شود.

 این کاهش قیمت، فرصت مناسبی را برای خرید این رمزارز ایجاد کرده؛ چرا که نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) آن منفی شده است. هنگامی که نسبت MVRV زیر صفر باشد، نشان‌دهنده این است که قیمت دارایی کمتر از ارزش واقعی آن است و خرید آن توصیه می‌شود. نهنگ‌ها نیز با توجه به این شرایط، شروع به افزایش انباشت توکن UNI کرده‌اند.ارز دیجیتال لیدو نیز در روزهای اخیر توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است.

 داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند نهنگ‌هایی که بین ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون توکن LDO را در اختیار دارند، اکنون ۹ درصد از کل موجودی در گردش این آلت‌کوین را کنترل می‌کنند. طی ماه گذشته، تعداد آدرس‌های نگهدارنده این حجم از LDO به میزان ۴ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده اعتماد بیشتر سرمایه‌گذاران بزرگ به این توکن است.

برداشت نیم میلیارد دلار بیت‌کوین از کوین‌بیس

در یک اقدام چشمگیر، نزدیک به نیم میلیارد دلار بیت‌کوین (BTC) امروز از صرافی بزرگ آمریکایی کوین‌بیس به مقصدی نامعلوم منتقل شد.

به گزارش پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert)، امروز ۷،۹۹۹ بیت‌کوین، معادل ۴۷۲.۸ میلیون دلار، از کیف پول سرد صرافی کوین‌بیس خارج و در چندین تراکنش، به آدرسی ناشناس با کد ۱۳F۸P۸ ارسال شد.با این حال، این آدرس هم مقصد نهایی نبود؛ زیرا این مقدار عظیم از بیت‌کوین به ۵۰ آدرس ناشناس دیگر، هر کدام به ‌مقدار حدود ۱۵۷ بیت‌کوین (معادل ۹.۲۷ میلیون دلار با قیمت‌های فعلی) انتقال یافت.هنوز مشخص نیست که چه چیزی پشت این فعالیت است، اما یک چیز مسلم است: این اتفاق بسیار قابل‌توجه بوده است.

در این میان، گمانه‌زنی‌هایی هم وجود دارد مبنی بر اینکه شاید یکی از صادرکنندگان ETF بیت‌کوین، مانند بلک‌راک این انتقال را انجام داده که علی‌رغم همه نوسانات اخیر و کاهش قیمت‌ها، به جمع‌آوری ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.

در همین حال، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بار دیگر به زیر سطح بحرانی ۶۰ هزار دلار سقوط کرده که ممکن است به نظر برخی از فعالان بازار، به‌عنوان تخفیفی مناسب تلقی شود.در حال حاضر، سوالی که ذهن همه را مشغول کرده، این است که آیا قیمت به کف جدیدی خواهد رسید یا خیر. و آیا خرید چند صد میلیونی نهنگ‌ها، می‌تواند از افت قیمت جلوگیری کند؟ تنها زمان پاسخ این سوالات را مشخص خواهد کرد.

 ۷۳ درصد از دارندگان FLOKI در سود هستند!

میم‌کوین محبوب فلوکی (FLOKI)، به عنوان پنجاه‌ویکمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در هفته گذشته با افزایش ۲۱ درصدی قیمت خود مواجه شده است.

در پی این افزایش، ارزش بازار فلوکی به ۱.۴۹ میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات روزانه آن نیز با افزایشی ۱۰۰ درصدی به ۵۹۳ میلیون دلار افزایش یافته است.

نسبت ارزش بازار به حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته حاکی از وجود نقدینگی قوی در ۴۰.۳۷ درصد است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا فلوکی را نزدیک به ارزش واقعی آن خرید و فروش کنند.

بر اساس اطلاعات مربوط به توکنومیک فلوکی، عرضه در گردش این ارز دیجیتال (۹.۵ تریلیون توکن) تقریباً با عرضه کل آن (۹.۶ تریلیون توکن) برابر شده است.

از طرفی، تعداد کل دارندگان فلوکی به ۷۹.۸۹ هزار نفر رسیده که از این تعداد، ۷۲.۷۹ درصد از آدرس‌ها در سود و ۲۳.۵۶ درصد با ضرر مواجه هستند، در حالی که ۳.۶۵ درصد از آدرس‌ها در شرایط سربه‌سر قرار دارند.

در همین راستا، داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهند که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ ۸۷ درصد از عرضه در گردش را در اختیار دارند و ۶۳ درصد از توکن‌ها برای بیش از یک سال نگهداری شده‌اند.

قیمت فلوکی با رشدی بیش از ۲۰ درصدی طی هفته گذشته، اکنون در محدوده ۰.۰۰۰۱۵۶ دلار قرار دارد و از میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰، ۵۰ و ۲۰۰ روزه عبور کرده است.

همچنین، شاخص مکدی (MACD) یک تقاطع صعودی را نشان می‌دهد و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز با مقدار ۵۷.۷۸ بر صعودی بودن روند تأکید دارد.

به گفته تحلیلگران، در صورت ادامه روند صعودی، سطوح مقاومتی بعدی فلوکی در ۰.۰۰۰۲۲۰۱ دلار و ۰.۰۰۰۳۰۱۲ دلار قرار دارند. اما اگر قیمت نتواند این سطوح را بشکند، احتمال کاهش قیمت تا ۰.۰۰۰۱۱۳۸ دلار و ۰.۰۰۰۰۹۱۹ دلار وجود خواهد داشت.

 

نظر شما