توکن‌سوزی عظیم ۹۷۱ میلیون دلاری بایننس‌کوین

توکن‌سوزی عظیم ۹۷۱ میلیون دلاری بایننس‌کوین

بنیاد توسعه‌دهنده ارز دیجیتال بایننس‌کوین (BNB) از پایان بیست و هشتمین دوره توکن‌سوزی BNB خبر داد که تنها دو هفته پس از جشن هفتمین سالگرد تأسیس اکوسیستم انجام شده است. در آستانه شروع فصل آلت‌کوین‌ها، این توکن‌سوزی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کاتالیزورها برای افزایش قیمت شناخته می‌شود.

در این دوره، اکوسیستم بایننس‌چین ۱،۶۴۳،۶۹۸.۸ واحد بایننس‌کوین به ارزش تقریبی ۹۷۱ میلیون دلار را سوزاند. برنامه توکن‌سوزی سه‌ماهه این شرکت از اکتبر ۲۰۱۷ آغاز شده و هدف آن، حذف ۱۰۰ میلیون توکن BNB (معادل نیمی از کل موجودی) از گردش است.

توکن‌سوزی قبلی در ماه آوریل انجام شده بود که طی آن، ۱،۹۴۴،۴۵۲.۵۱ توکن BNB به ارزش ۱.۱۷ میلیارد دلار سوزانده شد و افزایش ۵ درصدی قیمت این رمزارز را در پی داشت. با این حال، قیمت بایننس‌کوین به خبر توکن‌سوزی اخیر واکنش مثبتی نشان نداده و طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۲ درصدی به ۵۸۱ دلار رسیده است.

علی‌رغم این کاهش قیمت، سرمایه‌گذاران و تحلیلگران به پتانسیل افزایش قیمت BNB امیدوار هستند و اصلاح فعلی را فرصتی برای خرید بیشتر توکن‌ها می‌دانند. از نظر تکنیکال، احتمال افزایش قیمت بیشتر از کاهش آن است. شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده مثبت قرار دارد و در اندیکاتور مکدی (MACD) نیز خط مکدی بالاتر از خط سیگنال قرار گرفته که هر دو، سیگنال‌های صعودی محسوب می‌شوند. با این حال، با توجه به شروع نزول اندیکاتور RSI، احتمال اصلاح قیمت در کوتاه‌مدت وجود دارد.

نظر شما