حضور مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ۱۴۰۳

حضور مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ۱۴۰۳

به گزارش روزگار معدن، بیست و چهارمین نمایشگاه لوازم خانگی مورخ ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزیر صنعت معدن و تجارت، سید مهدی فرحی، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر مهدی مظهری، مدیرعامل مرکز ملّی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران برگزار شد.

مرکز0ملی

 در آخرین روز نمایشگاه جناب آقای دکتر برادران معاون محترم وزیر صمت و همراهان به منظور بازدید از غرفه‌های نمایشگاه لوازم خانگی و شرکت‌های فناور در این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی حضور یافتند و از غرفه‌های مختلف بازدید نمودند.

محمد مهدی برادران در بازدید از این نمایشگاه گفت: صنعت لوازم خانگی ایران طی سال‌های گذشته از لحاظ کمّی و کیفی رشد خوبی داشته است و توانسته علاوه بر نیاز داخل، نگاهی به بازار صادراتی کشورهای همسایه نیز داشته باشد، همچنین با توجه به رقابتی شدن بازار از واحدهای تولید‌کننده خواستیم، امسال با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و به تفکیک، گروه‌های کالایی و محصولات خودشان را در قالب برنامه تولید اعلام کنند که از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳۰۰ واحد برنامه تولید سالانه خودشان را اعلام کرده و متعهد شدند بیش از ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی در برنامه، تولید نمایند. همچنین جناب آقای دکتر مظهری سپس در همایش رویداد نیازهای فناورانه صنعت لوازم خانگی شرکت و طی سخنان کوتاهی به تشریح وظایف مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات در غرفه مرکز پرداخت.

این نمایشگاه مورخ ۲۲ مرداد ماه به کار خود پایان داد.لازم به ذکر است در این دوره از نمایشگاه ۲۸۳ شرکت داخلی و خارجی از کشور چین حضور داشتند و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف انواع لوازم برقی، محصولات سرمایشی و گرمایشی، صوتی و تصویری، قطعات و ماشین‌آلات وابسته و سایر گروه‌های مرتبط به نمایش گذاشتند.

 

نظر شما