استفاده از ابزار های هوش مصنوعی برای توانمند سازی روابط عمومی
کارشناس ارشد برنامه ریزی راهبردی و مدیریت پروژه های هوش مصنوعی هلدینگ پترو پالایش اصفهان، درگفتگو با خبرنگار روابط عمومی پالایشگاه از برگزاری دوره آموزشی نقش هوش مصنوعی در ارتباطات و توسعه برند در این شرکت خبر داد و گفت: باعث افتخار است که پالایشگاه اصفهان همچون موضوعات دیگر پیشرو و سرآمد می باشد و در این مسیر در ادامه بکارگیری هوش مصنوعی در فرایندها و فعالیت های شرکت تصمیم به اجرای پروژه برندینگ با هوش مصنوعی نموده است.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان؛ محمدرضا داوری تصریح کرد:این پروژه در راستای ایجاد یک روایت ماندگار و مسیر پایدار برای خلق آینده روشن در پالایشگاه اصفهان می باشد چراکه برای حرکت به سمت قله های پیشرفت و توسعه نیازمند همراهی و حمایت کلیه ذی نفعان می باشد.وی ادامه داد: یکی از مهمترین مجموعه هایی که در این مسیر می تواند تلاش ها و فعالیت های رو به رشد و آینده دار را به خوبی به عرصه نمایش قرار دهد بی شک روابط عمومی می باشد لذا بدین منظور برای نخستین بار در کشور پالایشگاه اصفهان تصمیم به برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و کارمندان روابط عمومی با عنوان” نقش هوش مصنوعی در ارتباطات و توسعه برند در هلدینگ ” نموده است.
داوری بیان داشت: در این دوره همزمان با ارائه راهکارهای نوین مدیریت برند سازمان ها، روش ها و ابزارهای هوش مصنوعی مورد استفاده در این عرصه آموزش داده می شود تا شرکت کنندگان در پایان دوره بتوانند با استفاده از هوش مصنوعی با سرعت، دقت و کیفیت بالاتر بهره وری اجرایی خود را افزایش دهند.وی با اشاره به اینکه تلاش ما این است تا ابزار های هوش مصنوعی برای توانمند سازی قسمت های مختلف در روابط عمومی گام های موثر برداریم افزود: بی شک در این مسیر حمایت ها و مشوق های مدیران ارشد شرکت در پیشبرد اهداف تعیین شده اهمیت بسزایی دارد و امید است سایر مدیران و کارکنان در این مسیر حمایت ها و همکاری های لازم را در دستور کار قرار دهند.کارشناس ارشد برنامه ریزی راهبردی و مدیریت پروژه های هوش مصنوعی هلدینگ پترو پالایش اصفهان، تصریح کرد:هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزشی که با همکاری معاونت هوش مصنوعی، اداره روابط عمومی و اداره آموزش انجام میشود تحول در نظام عملکردی و ساختار روابط عمومی با استفاده از هوش مصنوعی برای بهره وری بیشترو بالاتر است.وی گفت: در این دوره آموزشی ۱۶ ساعته از اساتید و مدرسان برجسته حوزه برندینگ و آشنا به ابزار های هوش مصنوعی استفاده میشود.داوری ادامه داد: با عنایت به تدابیر ارزشمند مدیرعامل محترم هلدینگ جناب آقای دکتر قدیری مقرر شد معاونت سیستم های هوش مصنوعی در کنار کلیه واحدها به چابکسازی و افزایش بهره وری و توانمندی بپردازد که بدین منظور این معاونت با هدف توانمند سازی مدیران روابط عمومی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی نمود.کارشناس ارشد برنامه ریزی راهبردی و مدیریت پروژه های هوش مصنوعی هلدینگ پترو پالایش اصفهان، در پایان ضمن بیان جمله ” هوش مصنوعی شغل کسی را به خطر نمی اندازد بلکه مشاغل پرکاربرد و درآمدزایی را ایجاد می کند که مختص افرادی است که توانایی و دانش کار با ابزارهای هوش مصنوعی را دارند” ادامه داد: هدف ما بهبود فرآیند و ساختار روابط عمومی و ارتباطات در پالایشگاه نفت اصفهان و شرکت های تابعه می باشد.