اقتدار امروز ایران مرهون خون پاک شهداست

اقتدار امروز ایران مرهون خون پاک شهداست

مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی اقتصادی خلیج فارس بر زنده نگه داشتن مناسبت‌های دینی و ملی و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: چنان‌چه رشادت‌ها و دلاورمردی شهدا نبود، امروز ایران اسلامی توان دست‌یابی به پیشرفت و اقتدار را نداشت.

به گزارش روزگارمعدن به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس دیدار صمیمانه گروهی از مدیران منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با  حضور فرزندان شهید بامری و رکن الدینی شاغل در این منطقه عظیم اقتصادی برگزار شد.

«محمدرضا پیرحسینلو» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در این دیدار ضمن پاسداشت یاد شهدا و امام شهدا و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی دفاع مقدس، امنیت، استقلال و شکوفایی امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانست و گفت: این افراد با ایمان مثال‌زدنی و با توسل به اعتقادات راستین، جان خود و رفاه و آرامش خانواده شان را در طبق اخلاص گذاشتند و چنان‌چه رشادت‌ها و دلاورمردی آنان نبود، امروز ایران اسلامی توان دست‌یابی به پیشرفت و اقتدار را نداشت.

وی با تاکید بر اهمیت پاسداشت ارزش‌های مستدام انقلاب اسلامی، اظهار داشت: زنده نگه داشتن مناسبت‌های دینی و ملی و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران همچون خونی تازه در رگ‌های ایران اسلامی است و یکی از اساسی‌ترین رویکردهای فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به حساب می‌آید و ما معتقدیم پاسداشت شهدا و خانواده جلیل‌القدر ایشان به مثابه‌ی پاسداشت فرهنگ مقاومت و شهادت است و رسالتی عمومی برای همگان خواهد بود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه نشر خاطرات و سیره‌ی شهدا، جانبازان و آزادگان را ضامن تداوم انقلاب و اسلام عنوان کرد و گفت: هر آن چه داریم از شهدا و ایثارگران است و امیدوارم بتوانیم در جبهه اقتصادی نیز بر اساس سیره‌ی آنان گام بر داریم.

وی در پایان عمل به توصیه‌های شهدا را برابر با توجه به تمامی آرمان های انقلاب خواند و تاکید کرد: مردم همواره خود را مرهون فداکاری جانبازان، شهدا، آزادگان، ایثارگران و خانواده ایشان می دانند و مسوولان نیز به سهم خود باید ایستادگی آنها را ارج نهند و در راستای ترویج این مکتب تمام تلاش خود را داشته باشند.

نظر شما