چهار بسته سرمایه گذاری معادن هرمزگان آماده واگذاری به متقاضیان است

چهار بسته سرمایه گذاری معادن هرمزگان آماده واگذاری به متقاضیان است

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: چهار بسته سرمایه گذاری معادن استان در قالب مزایده عمومی آماده واگذاری به متقاضیان واجد شرایط است.

ابراهیم سعدینی روز دوشنبه اظهار کرد: این بسته های سرمایه گذاری شامل کرومیت رودان، آهن بندرلنگه، آهن بندرعباس و بسته سرمایه گذاری سنگ گچ هیرو است.

وی ادامه داد: بسته سرمایه گذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس https://setadiran.ir/setad/cms به تفکیک بارگذاری شده که متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد، لیست و نقشه معادن موضوع مزایده به این سامانه مراجعه کنند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان توضیح داد: معادن یادشده مربوط به شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه و رودان است.

سعدینی ضمن تاکید به متقاضیان برای مطالعه دقیق شرایط عمومی و اختصاصی مزایده بسته ها، اضافه کرد: حداقل امتیاز توان فنی و مالی برای شرکت در فراخوان فوق ۲۵۰ امتیاز است.

وی گفت: متقاضیان واجد شرایط پس از دریافت اسناد مزایده از ۲۰ آبان تا حداکثر ۱۱ آذرماه امسال باید پیشنهاد قیمت خود را ارائه کرده و برای اطلاع از وضعیت برنده بودن نیز در زمان ۱۷ آذرماه به سامانه یادشده مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما