شاهین زارع، مدیر متالورژی، طراحی و توسعه محصولات شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه بیست و ششمین سمپوزیوم فولاد کیش:

توسعه سبد محصول، در استراتژی فولاد هرمزگان تعریف شده است

کی از راهکارهای جبران کاهش تولید صنعت فولاد، توسعه سبد محصولات و تولید محصول دارای ارزش افزوده بالاتر است و فولاد هرمزگان نیز این استراتژی را در دستور کار خود قرار داده است.

توسعه سبد محصول، در استراتژی فولاد هرمزگان تعریف شده است

جلسات فشرده و تخصصی متعددی را برای دریافت نظرات مشتریان از نظر فنی و شناخت گریدهای مورد نیاز آن‌ها برگزار کرده‌ایم و امیدوار هستیم خروجی خوب و ارزش افزوده قابل ملاحظه‌ای برای شرکت داشته باشد.

لازمه تولید محصولات دارای ارزش افزوده، استفاده از برخی تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید است که همکاران ما این موضوع را دنبال می‌کنند.

پروژه‌های افزایش ظرفیت تولید فولاد و نورد گرم ازجمله اقداماتی است که هم به سبد محصولات می‌افزاید و هم می‌توانیم گریدهای دارای ارزش افزوده بالا را تولید کنیم.

ارسال نظر