یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
کد خبر: 30696
تاریخ انتشار: 1402/05/08 07:16
هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران تشکیل جلسه داد؛

خرمی‌شاد رسما مدیرعامل مس شد

نشست فوق‌العاده، ضرب‌العجلی و فوریِ هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، عصر امروز در ساختمان پارک ساعی این شرکت با حضور پنج عضو برگزار شد.
خرمی‌شاد رسما مدیرعامل مس شد

به گزارش روزگار معدن به نقل از بیرونیت، در این نشست که سیدمجید هدایت، به نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران شهریار متوکل، به نمایندگی از صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، محمد علیزاده‌اصل، به نمایندگی از شرکت شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی (ایلام!)، احد علیخانی، به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و امیر خرمی‌شاد، به نمایندگی از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان اعضای هیات مدیره حضور یافتند، امیر خرمی‌شاد را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، صورتجلسه تعیین مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با امضای چهار نفر از اعضای هیات مدیره تنظیم و به امضا رسید، چرا که علیزاده‌اصل به دلیل تغییر ترکیب سهامداری شرکت مس حق امضا نداشت.

این گزارش حاکی از آن است که ایمیدرو هنوز درباره ابقای سیدمجید هدایت در ترکیب هیات مدیره مس به جمع‌بندی نرسیده و ممکن است در روزهای آینده ترکیب هیات مدیره این شرکت دستخوش تغییراتی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/45rz7q