چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 15 May 2024
کد خبر: 36632
تاریخ انتشار: 1403/02/16 13:52
فرزاد بهرامی خواننده جوان کشور در گفتگویی اعلام کرد؛

موسیقی محملی برای کم شدن دردها و آلام مردم است

اولین کنسرت فرزاد بهرامی با حضور جمعی از نوازندگان مطرح کشور به زودی برگزار می شود.
موسیقی محملی برای کم شدن دردها و آلام  مردم است

فرزاد بهرامی از جمله خوانندگان  جوان ، با استعداد و خلاق کشور است که سال ۹۸ اولین همکاری حرفه ای خود را با مسعود جهانی  و اسپانسری شرکت هنری حمید فریزند با ترک زیبای من  را به بازار عرضه کرد.

او که پیشتر چندین ترک را به صورت غیر رسمی روانه بازار کرده و توانسته واکنش های مثبتی را در بین اهالی موسیقی و دوستدران آهنگ های ایرانی برانگیزد در تلاش است با حضور جمعی از نوازندگان خبره و جوان اولین کنسرتش را برگزار کند.

بهرامی که متولد سال 1366 در خانواده ای هنر دوست در کرج است از همان کودکی بواسطه دو برادر بزرگترش که از اساتید آواز و نوازنده های سنتی هستند تحت تعلیم قرار گرفت. او در سن  هفت سالگی در کنار برادرانش مراحل اول موسیقی را آموخت  و با علاقه ای که به موسیقی  داشت  شروع به یادگیری ساز پیانو  نمود و توانست پیشرفت های چشمگیری در حوزه خوانندگی داشته باشد.

او در دوران مدرسه  چندین بار در مسابقات کشوری و استانی نفر اول قرائت قرآن و اذان شده و مقام هایی را در این حوزه کسب کرده است او که در رشته نقشه کشی ساختمان دارای مدرک لیسانس  است، از سن هجده سالگی زیر نظر استاد آواز  محمود مریدی کلاس های آواز را گذرانده و پس از سپری کردن کلاس های آواز  و سلفژ  به صورت جدی وارد عرصه موسیقی شده است.

خود بهرامی معتقد است که موسیقی دریچه ای به روح و وروان آدم است و می تواند انسان را از روزمرگی نجات دهد.

او موسیقی را در زمانه فعلی محملی برای کم شدن دردها و آلام  مردم می داند و می گوید موسیقی این توانمندی و نفوذ را در جامعه دارد که باعث نشاط و شادی در قشرهای مختلف شود وباید از بضاعت های موسیقی برای کم کردن آلام جامعه استفاده بهینه کرد.

بهرامی پس از انتشار چندین اهنگ با تنظیم کننده های بنام کشور توانسته جای خود را در دل هواداران خود باز کند و اکنون با گروهی از نوازندگان مطرح کشور در تدارک برگزاری اولین کنسرتش است.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/3egn5p