دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 36236
تاریخ انتشار: 1403/01/20 11:18
تقویت تیم مدیریتی شرکت مادشیمی جهت سرعت بخشیدن به اجرای پروژه تولید بریکت آهن اسفنجی

حضورآقای مهندس فخرآبادی به عنوان مدیرعامل مادشیمی

در اولین جلسه هیات مدیره مادشیمی درسال جدید، آقای محمد فخرآبادی به عنوان مدیرعامل و عضوهیات مدیره شرکت مادشیمی انتخاب شد.
حضورآقای مهندس فخرآبادی به عنوان مدیرعامل مادشیمی

علیرضا صمدی رئیس هیات مدیره گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش دراین مراسم با اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده ایشان و همکاری دوساله ایشان در جایگاه مدیریت عاملی مادکوش گفت: آقای فخرآبادی از مدیران با دانش و متخصص در صنعت، به ویژه در اجرا و راه اندازی پروژه های بزرگ صنعت فولاد به شمار می‌رود و گروه ارزش امیدوار است با تکیه بر پشتوانه تخصص و تجارب ایشان در راه اندازی و مدیریت پروژهای بزرگ کشور، اجرای پروژه تولید بریکت آهن اسفنجی (فاز ۱ مگا مدول ۱.۷ میلیون تنی) با سرعت بیشتری پیگیری گردد.

 در سوابق آقای محمد فخرآبادی، مدیرعاملی و عضو هیات مدیره مادکوش، مدیرعاملی و عضوهیات مدیره فولاد میبد، مدیر پروژه و عضو هیات اجرایی فولاد قائنات، مدیر پروژه و عضو هیات اجرایی فولاد بافق، عضو هیات مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس و عضو هیات مدیره شرکت فرانسوز یزد دیده می‌شود.

ریاست محترم گروه ارزش ابراز امیدواری کرد، با حضور آقای مهندس فخرآبادی و افق های پیش رو جهت حل مساله تامین مالی پروژه با توجه به مذاکرات صورت گرفته با تامین کنندگان منابع تامین مالی داخلی، یکی از آرزوهای دیرینه مجموعه ارزش یعنی برداشتن گام بلند در تکمیل زنجیره تولید و بهره مندی از جذابیتهای تولید آهن اسفنجی در کشور محقق گردد.

همچنین از تلاش و مساعی آقای مهندس شهروزاحمدی که یکسال گذشته مدیریت عاملی این شرکت را بعهده داشتند تقدیر و تشکر بعمل آمد. و انشالله در ادامه راه مجموعه از تجربیات و توانمندی ایشان در جایگاه عضو هیات مدیره بهره مند خواهد شد.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/2lwdve