پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 30885
تاریخ انتشار: 1402/05/10 22:19

طلای سرخ قیمتی‌تر شد!

روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۴۳ دلار رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۶۳۵ دلار رسید.

به گزارش روزگار معدن، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۶ مرداد ماه، ۰.۵ درصد معادل ۴۳ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲.۴ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۶۳۵ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۶ مرداد ماه، هشت هزار و ۵۹۲ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ماه، ۰.۵ درصد معادل ۴۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲.۴ درصد رشد را تجربه کرد.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۹ مرداد ماه، با افزایش سه هزار و ۹۲۵ تنی، از ۶۴ هزار و ۴۲۵ تن به ۶۸ هزار و ۳۵۰ تن رسیده است.

روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۵ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه ۶ مرداد ماه، با کاهش سه دلار بر تن همراه بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/4mq5ew