چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 15 May 2024
کد خبر: 36634
تاریخ انتشار: 1403/02/16 13:57
عرفان ابری خواننده جوان و با استعداد ایرانی مطرح کرد؛

یکی از اهداف هنر موسیقی دادن احساس بهتر به مردم جامعه است

عرفان ابرا در گفتگویی خبر از برگزاری اولین کنسرتش در تهران و شهرهای مختلف کشور خبر داد.
یکی از اهداف هنر موسیقی دادن احساس بهتر به مردم جامعه است

عرفان ابرا از جمله خوانندگان جوان کشور است که پس از عرضه ترک های مختلف و استقبال جامعه موسیقی، قرار است اولین کنسرتش با همیاری گروهی از اهالی موسیقی ایران برگزار شود.

ابرا که متولد اردیبهشت  1383 است درباره نحوه علاقمندیش به خوانندگی می گوید: در دوران کودکی قاری قران بودم و در این حوزه موفق به کسب مقام های مختلفی شدم . تا اینکه رفته رفته جذب دنیای خوانندگی شدم که به نظرم از آنجا که این هنر یکسره با احساس و عواطف بشر سر وکار دارد، به شکل مستقیمی بر روح و روان افراد جامعه تاثیر می گذارد و به همین دلیل  جایگاه ویژه ای دربین مردم دارد که باید قدر آن را دانست و برای تعالی آن تلاش کرد.

ابرا با توضیج اینکه موسیقی را با یادگیری ساز پیانو شروع کرده است می گوید: من به جز ساز پیانو با گیتار هم کار می کنم و تقریبا تمام آهنگهایی که خوانده ام شعر و ملودی اش را هم خودم ساخته ام.

او یکی از ویژگی های موسیقی و ترانه را در عصر فعلی ، کوشش برای رسیدن به احساس برتر و دغدغه مندی به مسایل پیرامونی عنوان می کند و می گوید : همه کوشش من و همکارانم در این خلاصه می شود که لحظات بهتری را برای مخاطبان آهنگهایمان بوجود آوریم . اگر ما بتوانیم فقط برای لحظاتی به این مهم نائل شویم قطعا به هدفمان رسیده ایم. یکی از اهداف من به عنوان عضو کوچک گروه این است به آدمهای پیرامونمان و همین طور جامعه ای که در آن زندگی می کنیم ، احساس بهتری هدیه بدهیم.

از عرفان ابرا تا کنون ترک های پرمخاطبی چون یه قلب، بده قول، پیشتم با منظور، زده به سرم ، پشتتو نبین ، بگم نگم، و مثل فیلمه در فضای مجازی منتشر شده است


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/4jevzl