جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 29865
تاریخ انتشار: 1402/04/20 14:46

نحوه خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال

در حالی که می‌توانید از ارز دیجیتال برای خرید کالا و خدمات در هرجایی که آن‌را به عنوان پرداخت می‌پذیرد استفاده کنید؛ ممکن است استفاده از ارز دیجیتال برای خرید بلیط هواپیما برای شما دشوار باشد. زیرا اکثر خطوط هواپیمایی ارز دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت بلیط هواپیما قبول نمی‌کنند.در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین روش خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال و بیت کوین را بررسی کنیم.
نحوه خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال

ارز دیجیتال چیست؟

رمز ارزها مانند ریال و دلار، پول‌هایی هستند که با ساز و کار مختلف ایجاد می‌شوند. ماهیت غیر متمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی است که هیچ نهاد، گروه و سازمانی آنها را کنترل نمی‌کند. برای خرید بلیط هواپیما با استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال؛ در ادامه چند مورد از سایت‌های خرید آنلاین بلیط که این امکان را به شما می‌دهند را معرفی کرده‌ایم.

خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال از کدام سایت‌ها امکان‌پذیر است؟

برای خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال فقط از سایت‌های خارجی می‌توانید اقدام کنید. در ادامه برخی از سایت‌های مهم برای خرید بلیط هواپیما با استفاده از رمز ارز را معرفی کرده‌ایم.

وبسایت

رمز ارزهای پشتیبانی شده

تراوالا

اتریم- بیت کوین-دوج کوین-ترون

آلترناتیو ایرلاینز    

بیت کوین – دش – اتریوم – لایت کوین – ریپل

بیت کوین تراول    

بیت کوین – دش – اتریوم – دوج کوین

چیپ ایر  

بیت کوین، بیت کوین کش، دش، اتریوم و لایت کوین

ایربالتیک

                  بیت کوین

 

 

سایت تراوالا (travala.com)

تراوالا طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال اصلی و جایگزین را می‌پذیرد و روش پرداخت آن به صورت سنتی است. این وبسایت، یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال است که بلیط‌ها را با تخفیف‌های بیشتری ارائه می‌دهد.

بیت کوین تراول (Bitcoin.Travel)

این شرکت یکی از اولین پذیرندگان پرداخت‌های رمزنگاری شده در بخش گردشگری بوده است. بیت کوین تراول هفت ارز دیجیتال مختلف را می‌پذیرد که شامل موارد زیر است:

  • BCH
  • DASH
  • LTC
  • ETC
  • BTC
  • ETH
  • DOGE

آلترناتیو ایرلاینز (Alternativeairlines.com)

« Alternative Airlines» انتخاب گسترده‌تری از پروازها را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این سرویس فروش بلیط آنلاین، شما می‌توانید از میان 650 شرکت هواپیمایی، برای رزرو امن و سریع بلیط اقدام کنید. این شرکت بیش از 25 روش پرداخت بین‌المللی و بیش از 160 ارز مختلف را بدون هزینه اضافی می‌پذیرد.

 

چیپ ایر (CheapAir)

«چیپ ایر» از سال 1989، در حوزه یافتن مقرون به صرفه‌ترین اجاره خودرو، پرواز و هتل‌ها کار کرده و از سال 2013 خرید بلیط هواپیما با رمز ارز را آغاز کرد. در حال حاضر نیز توکن‌های محبوبی را می‌پذیرد که شامل موارد زیر

است:

  • بیت‌کوین
  • بیت‌کوین کش
  • دش
  • اتریوم
  • لایت کوین

 ایربالتیک (AirBaltic)

ایربالتیک اولین شرکت در جهان است که بیت کوین را به عنوان پرداخت از وبسایت پذیرفته است. این ایرلاین پذیرش ارزهای دیجیتال را در سال 2014 آغاز کرد و از معدود خطوط هوایی است که به شما امکان می‌دهد پروازهای خود را با ارز دیجیتال و مستقیما از طریق شرکت رزرو کنید.

نحوه خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال و بیت کوین

 روش خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از سایت‌های خارجی نیز همانند خرید بلیط در سایت‌های داخلی به صورت معمولی است. اما باید نحوه پرداخت را از طریق ارز دیجیتال انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید به صورت زیر بلیط خود را رزرو کنید:

  1. 1ابتدا وارد سایت مورد نظر شوید و مبدا و مقصد را مشخص نمایید.
  2. 2پس از انتخاب تاریخ سفر و گزینه جستجو، لیست پروازها را مشاهده خواهید کرد که باید یک پرواز را انتخاب کنید.
  3. 3پس از ورود، اطلاعات خود به زبان انگلیسی را وارد نمایید تا پس از تایید به مرحله پرداخت بروید.
  4. 4در این مرحله گزینه پرداخت از طریق رمز ارز (کریپتو) را انتخاب کنید.
  5. 5سپس نوع رمز ارز و شبکه پرداخت دلخواه را انتخاب نمایید.
  6. 6در این جا برخی از بهترین آژانس‌های مسافرتی و خطوط هوایی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند بلیط هواپیما را با ارز دیجیتال خریداری کنید.
  7. 7پس از ثبت نهایی، هزینه آن از کیف پول کسر شده و بلیط شما رزرو خواهد شد.
  8. نکات مهم خرید بلیط هواپیما با رمز ارز

  9. شبکه‌های بلاکچین و رمز ارز را برای مبدا و مقصد یکسان انتخاب کنید.
  10. انتقال وجه را از کیف پول انتخاب کنید تا کارمزد انتقال را از ترون کم کنید.
  11. مزایای خرید بلیط هواپیما با بیت کوین

  12.  بین کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است؛ همین می‌تواند در خریدهای بزرگ مانند خرید بلیط هواپیما، سودمند باشد و به جلوگیری از هزینه‌ها و نوسانات نرخ ارز کمک کند.
  13. تراکنش‌های بیت کوین بسیار سریع و امن هستند. می‌توانید بلیط‌های خود را خریداری کنید و بدون نگرانی در مورد رد یا تاخیر پرداخت، حرکت کنید.
  14. جمع بندی

     در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی را پیرامون خرید بلیط هواپیما با استفاده از ارز دیجیتال یا رمز ارز را در اختیار شما قرار دهیم. اگر سفر هوایی مهمی در پیش دارید؛ می‌توانید با خرید بلیط هواپیما قاصدک24، سفر امن و راحتی را در پیش داشته باشید.

    سوالات متداول در مورد خرید بلیط هواپیما با استفاده از ارز دیجیتال

  15. روش خرید بلیط هواپیما با استفاده از ارز دیجیتال چگونه است؟ روش خرید بلیط هواپیما با استفاده از رمز ارز همانند روش خرید بلیط از سایت‌های داخلی است. تنها باید نحوه پرداخت را از طریق ارز دیجیتال انتخاب کنید.
  16. پلتفرم‌ها و سایت‌های خرید بلیط هواپیما با استفاده از ارزدیجیتال کدام است؟ سایت تراوالا (travala.com)، بیت کوین تراول(Bitcoin.Travel)، آلترناتیو ایرلاینز (Alternativeairlines.com)، چیپ ایر (CheapAir)، ایربالتیک (AirBaltic)
  17. ارزهای دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟ تقریبا تمام ارزهای دیجیتال بر بستر بلاک چین کار می‌کنند. با این حال هر یک از آن‌ها بلاک چین را به طریق متفاوتی پیاده‌سازی کرده که در سازوکارهای اجماع این مورد مشاهده می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/3qdemp