یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
کد خبر: 33449
تاریخ انتشار: 1402/07/18 13:03
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی:

مجلس به دنبال کاهش مالیات تولیدکنندگان است

مجلس به دنبال کاهش مالیات تولیدکنندگان است

به گزارش روزگار معدن نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت به دنبال کاهش مالیات تولیدکنندگان هستند.
 به گزارش روابط‌عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن ایران شهباز حسن‌پور ظهر امروز در دیدار با محمدرضا بهشتیان رئیس هیئت‌مدیره و  سیدمحمدحسین  میرنجفی‌زاده دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن ایران در دفتر این انجمن؛ ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: امیدواریم سازمان امور مالیاتی نیز بتواند زیرساخت‌های لازم را در این زمینه هر چه سریع‌تر تأمین نمایند.
وی تصریح کرد: مالیات باید از مصرف‌کنندگان در هنگام خرید کالا دریافت گردد تا تولیدکنندگان و کسبه دچار مشکل با امور مالیاتی نشوند و به‌زودی در راستای مصوبه مجلس همه چیز قانونمند می‌شود، امور مالیاتی نیز باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که پیگیری مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران عرصه‌های مختلف صنعت را رسالت خود می‌دانیم گفت: در این راستا بسیار جدی هستیم تا اشتغال و تولید در کشور شتاب بیشتری گیرد.
حسن پور ابراز داشت: مجلس در حمایت از تولید عزم جدی دارد و کارهای خوبی نیز تاکنون در این زمینه صورت‌گرفته و همچنان روند تسهیلگری ادامه دارد تا به تولید و اشتغال و اقتصاد کمک شود.
او اضافه کرد: باید قدردان همه افرادی باشیم که ثروت و سرمایه‌های ارزشمند خود را در بخش تولید به کار گرفته‌اند و با منابع مالی خود ایجاد اشتغال کرده‌اند، ما نیز در تسهیلگری و وضع قوانین کارآمد و حمایت از تولید جدی هستیم و امیدواریم چالش‌های این عرصه را برطرف کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/36b5e7